کورد تنهام نزار حسین استیری
♪♫تار تا گيتار♪♫
وبلاگي براي علاقه مندان موسيقي
تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, | نویسنده : مريم

آکورد تنهام نزار حسین استیری ۴/۴ 

 

  A                         Bm

می دونم دوستم نداری می دونم تنهام می زاری     

 Bm                            G

 می دونم رو قلب خستم پا می زاری 

 A                       Bm

این ترانه رو می خونم واسه تو  از دل و جونم        

 Bm               G

 تا بگم تنها نزار نه نمی تونم     

 Bm                  A      D             Bm

نمی تونم تورو عشق یکی دیگه به جز خودم بدونم 

 Bm           F#m              Bm        G           A     D      Bm

مگه می شه نباشی و زنده بمونم نمی تونم       نمیتونم     نمیتونم

   Bm                G     D                           Bm

دوستت دارم دوستت دارم من دیونه می پرستم تورو  

 Bm               G       D                           Bm

دوستت دارم دوستت دارم بمون نشکن این دل خسته رو

 Bm              A         F#m

دوستتت دارم منو تنها نزار نرو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیج رنک

فال حافظ